torsdag 31 maj 2012

FAVO.


Fytusan vad arg jag blir! Jävla favoriserings metod. Lärare på min skola prioriterar mig sist! Nästan jämt! Till exempel idag! Jag och min kompis samarbetar på ett arbete och vi frågar om hjälp. Sedan sätter vi oss och väntar efter att ha väntat i en tjugo minuter typ så går vi och kollar efter honom och då har han hjälpt hur många som helst men inte oss. Vi frågade precis när vi började så vi hann inte göra något! OCH HAN KLAGAR PÅ ATT VI ALDRIG BLIR KLARA!? INTE KONSTIGT! Sedan hade jag frågat länge om jag fick sjunga något på skolavslutningen och han hade skrivit upp mig. Men senare kommer två andra och frågar om de fick sjunga och då tar de bort min??!!! JÄVLA FAVORISERING! Hans försvar: "Du är ju med och trummar på den andra låten?" JAG VILL SJUNGA GUBBE! FYFAN JAG HATAR ALLA IDAG. Låt mig vara bara.

Aggresiv.
KiwiMuffin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar