söndag 20 maj 2012

England next!

Om tre år exakt så flyttar lilla julle till England! Jag är överlycklig med detta beslut för jag har alltid tyckt att jag inte passar in i sverige. Känt att jag vart född på fel ställe. Engelskan har alltid frestat mig och min design tror jag kommer få en enorm framgång? Aja det tar vi tag i då! Jävlar vad jag kommer trivas! Ska skaffa världens finaste hus/lägenhet och bara stortrivas! Hur kan jag då veta detta? Det vet jag inte! Det är därför det är så spännande! :D Åhhhhhh Jag vill flytta nuuuuu! :D

5 kommentarer:

  1. Håller med Davva, eller kom till Fagersta! :(

    SvaraRadera
  2. På det sättet är vi så lika! Ut och se i världen! Jag ska också flytta! Vet inte vart men va fan! :D PUUUUsss<3

    SvaraRadera
  3. dom kör på fel sida i england :(

    SvaraRadera