torsdag 31 maj 2012

Hmmm

Nu är jag på lite bättre humör. Jag tror det är vädret faktiskt. Det gör mig deprimerad. Inte bara det heller det är mitt hår också. Efter som att jag för sov mig till  08.00 (Min buss går 07.30...) Så hann jag inte duscha och mitt hår är hemskt..... USCH!

Jag stör mig lite på folk som inte tror att jag klarar av saker bara för att jag är 15? Jag må vara femton år men jag har upplevt mycket mer än så. Jag vill festa vara ute sent och leva livet medans jag kan! Sedan kommer liksom jobbet och jag kommer inte hinna festa alls! Jag tänker inte på att bli full. Jag vill bara gå på fester och ha kul. Jag tänker inte dricka innan jag fyller arton ändå. Jag vill få åka ut på road trip med mina kompisar i sommar. Jag vill gå på grillfester. Jag vill leva. Men nej jag måste pressa gränserna hela tiden för att få som jag vill. Fytusan vad jag längtar tills 18! DÅ TAGGAR JAG USA/ENGLAND!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar