torsdag 10 maj 2012

finafisken

Har varit på middag hos vår präst :) nästan alla ungaledare var där :D fett kul!

Efter det gick jag till min blivande man (vi ska skaffa barn som heter elliot och walter!). Skulle hämta mitt paraply som jag glömde igår ^^ vi kollade typ på en kvart av dummare och dummast sen stack jag hem. To bad i kinda belong in his bed. (jag tar upp inprincip hela sängen :D) Hur som så ligger jag nu i min säng och chillar. Vill läsa men då kommer jag aldrig somna ^^

Tycker förövrigt att det är fint att mitt alarm på mobilen heter "kom ihåg viktors mössa" har inte orkat bytt :p så jag vaknar till skrik musik... Jaja ska sova nu.


Puss

Kiwimuffin


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Kolla in mitt besöks rekord!

    Hoppas du haft en riktigt bra torsdag. =D
    (följ mig även på bloglovin om du gillar bloggen)

    SvaraRadera