söndag 10 mars 2013

TILLBAKS!

OCH JAG ÄR TILLBAKAAAA!
Saknat mig? Haha. tänkte egentligen lägga ner bloggen men sen kom jag på att det kan va praktiskt att ha den ibland. SÅÅÅ, ni undrar säkert vad som hänt mig på den senaste tiden? Vi kan väll ta en lista hur mitt liv ser ut!

LISTAN:
1. Jag är singel, vet inte om jag var det sist jag skrev orkar inte kolla.
2. Jag har inte hunnit fota alls typ!
3. Jag har bråkat fram och tillbaka med alla här i skinnsberg.
4. DET HAR BLIVIT VÅR! typ...
5. Jag har bytt stil 325485 gånger.
6. Mitt hår har växt! :DDDD
7. Jag slutar snart mitt första år på gymnasiet!
8. Jag har haft 427506 sammanbrott..
9. Ska vara med på UKM den 13/4!
10. sist men inte minst så har jag fått helt underbara vänner i västerås! <3

Igår hade jag en hel härlig kväll hos Pontus och idag ska jag ner dit igen och äta lunch! Känns som jag bor där!

Kram Julia <3



1 kommentar: