söndag 17 mars 2013

*Lång jobbig seriös text*

Okej såhär ligger det till. Någon/Några har börjat hatea på mig som fan, jag vet inte exakt vilka men jag har mina aningar, och de skriver saker som "ta livet av dig hora", "du ligger med allt" osv. så nu ska jag banka lite vett i era huvuden om ni läser  detta.

Jag kommer inte ta livet av mig för att ni ber mig att göra det. Livet är något att ta vara på och död skulle jag inte önska någon person på världen, Speciellt inte genom självmord. Och nu när allt det här med Linn Nyman hände så tror man väll att folk ska börja tänka efter? Nej, tydligen inte. Jag har riktiga vänner som jag älskar och som betyder jätte mycket för mig och jag skulle aldrig utsätta dem för något så hemskt. Jag har förlorat folk som jag inte var så jätte nära och jag vet hur ont det gjorde. Jag är inte den starkaste, Jag har lätta panik-ångest attacker, har blivit mobbad i högstadiet, blivit sviken av mina bästa vänner och mår oftast inte på topp. Men jag är fan stark nog att inte lämna jorden. Jag har en underbar familj som jag inte skulle byta för något! Jag har två av de bästa bästisarna man kan ha i Västerås. Jag har så jävla mycket som andra inte har! Om ni bara lägger er i mitt liv så tror jag inte ni har något av det jag har.
Jag ligger inte med alla? Jag har legat med många färre än flera av de jag känner. Jag tänker inte ångra att jag legat med någon, då hade jag inte legat med den personen från första början? Och de jag har legat med har betytt mycket för mig och gör fortfarande.
Ni har inte rätt att säga sånt  till folk! Det är så jävla fegt! Hade jag inte varit så stark som jag blivit så hade det kanske slutat jävligt illa.

-Julia Jansson

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det du skrivit är jättebra. Det är så sjukt sorgligt vad folk håller på och förstör ens liv och bara är jävliga. Du är stark Julia, och även jättestarkt av dig och skriva detta också tycker jag. Låt ingen trycka ner dig eller "kasta skit" på dig. Men det är synd att det finns folk som måste hata alla för att man inte känner personerna. Men visa bara att du är starkare och bättre än dem. Du är värd mycket bättre. För jag vet själv hur det är, för jag har själv varit mobbad när jag gick på högstadiet och haft det tufft i min uppväxt och under min tonårstid, men bara stå på dig, du är bra och du är bäst! Ta hand om dig! // Ellii

    SvaraRadera