fredag 19 oktober 2012

killar

Ja du det finns inte mycket att säga längre jag förstår mig inte på er. Ni är oftast attraktiva och flörtiga men ocks lömska och svekfulla. (inte alla såklart) Jag vet inte om jag orkar mycket mer sånt här. Orkar snart inte le mer.

detta gäller även vänner som sviker och är förjävliga.

aja nog med klagerier!
Idag har jag vart på sture! fick va med bästa Malou! Hihi jag vet att hon läser så puss på dig söto <3 Sen så fick jag träffa bästa poppe och vara med jansson! En nice kväll förutom att det var rätt dött :/ aja imorgon kanske man ska hitta på något med nadja tror jag vi har inte hittat på något bara vi på länge!
Jo jag har en fråga! vill ni ha någon låt som jag ska göra en cover på? Jag vill göra en men jag vet inte vilken låt. Hmmm ja svara gärna!

kramis
KIWIMUFFIN/SWAGCORE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar