tisdag 16 oktober 2012

så där ja!

Nu har man blivit halvt döv också! Jävla skolalarm! En av lärarna släppte in oss men det var tydligen larmat eller hur det nu var. DET TJÖT. SOM FAN.

Är fett hungrig och funderar på att sticka till hemköp och handla något ätbart! Men jag vill egentligen ha mina pengar till annat :/

Igår var jag med Eeva, chrille, teemu och poppe. Vi satt i garaget och kollade på när poppe mekade på sin motor (TISDAGSNÖJE <3). Sen stack Eeva och de andra hem då satt jag och poppe och kollade på 2 1/2 men! Jag vet inte vad det var med min humor men skrattade gjorde jag. Sen gick jag hem... i regnet.... BLÄ. Sov i soffan också, UNDERBART <3 Hihi ja idag har jag matte sen redovisning på svenskan.. Jag ligger fett efter i matten det känns knappt värt att vara där.. IAF.

KRAMIS
KIWIMUFFIN/SWAGCORE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar