måndag 15 oktober 2012

sitter i skolan

Kom typ nyss till skolan och jag hostar som ett jävla fån! Jag är redan hungrig igen och så har jag huvudvärk(Y)... Allt är skit idag och jag har lust att bara krypa ner i en filt och gömma mig för allt.... Jag vet inte vad det är med mig...

Iallafall, igår var jag på sture i tyyyyyyp 10 minuter? sen stack jag till poppe och hjälpte honom och johannes i garaget. De skulle byta motor i poppes bil som nu är johannes isbil. Haha justja ska på peka att jag bara älskar johannes små tokiga ljud han gör ibland xD HIHI. Poppe såg typ ut som en sotare när jag stack hem (Y). CUTE OSV. Haha jag är så ensam i skolan.... Jag börjar om en timme och det är typ bara jag som kommer såhär tidigt. GIVE ME A BREAK.

KIWIMUFFIN/SWAGCORE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar