fredag 13 april 2012

I'm back!!!

 Jag har mått skit på senaste tiden. Har bara legat i sängen typ men nu känner jag mig bättre :) ska berätta lite vad som hände nu.

I tisdags fick jag väldigt hög feber och vart sämre än jag varit så blev tvungen att åka in till köping lasarett och ta prover :((( Jag fick penselin och hostmedecin :((( HOSTMEDECINEN SMAKAR SKIT.
Jag har kollat på tv konstant :( Jag kan alla reklamer på 3an, 6an, kanal 11 och MTV utantill ":)))" kul.pluss att jag inte har sovit eller ätit sen jag blev sjuk.... jag är jätte trött...

Jag saknar Fanny, jennifer, louise, elin och alla andra jätte mycket!!! Jag vill tillbaka till skolan men nej när jag vill så får jag inte för jag måste vara hemma minst en vecka :((((
Jag saknar även min pojkvän galet mycket har inte träffat han på en vecka :((((((((( </3 behöver någon att krama och hålla om <3


Lite allmänt glad för detta dock hade jag önskat att jag kom in på dcc :( menmen



Kram Rasberry Queen

1 kommentar:

  1. Bra att du är bättre gumman! Saknar dig myycket!! <3

    Du får komma till skolan nästa vecka hoppas jag!?<3

    Tomt utan dig <3

    SvaraRadera