torsdag 19 april 2012

OBS! Arg.

USCH jag orkar inte med folk som tror de är något mer än alla andra och har makten att göra allt som de vill. Men vet ni vad? ALLT ÄR INTE SOM NI VILL. Jag orkar inte med er men jag vill bara att ni ska veta att egoistiska folk är det äckligaste som finns. OCH bra självförtroende och Egoism är två helt skilda saker. Bra självförtroende är när du tror på dig själv och inte är rädd att vara dig själv. Egoism är när du tar dig, dig och DIG före alla andra! Jag hatar även personer som håller på och säger "Jag är ful", "Jag är Tjock" osv och tror att folk ska säga "Det är du inte alls! Du är jätte fin/Smal!". Detta är endast för uppmärksamhet och är allmänt jobbigt. Lägg av med det bara för till slut tröttnar folk och jag har verkligen gjort det. NI ÄR TJOCK OCH FULA OM NI SÄGER DET! JAG HÅLLER HELT MED ER. Och en tredje grej! Tjejer som är så desperata efter ligg att ni lägger ut halvnakna bilder och skriver till hela sveriges folk: "Snygging ;)". För det är ju så att en tjej får inte snacka sex! Absolut inte, en tjej får inte skriva "Ligga?". Så detta "Ligga?" har blivit "Snygging ;)". Det finns dock dessa som sticker ut från den förbannade mängden och vågar vara En riktig tjej! Men ni som vill ha ligg. SKRIV I CHATTEN ELLER SMS SÅ INTE HELA JÄVLA FACEBOOK BEHÖVER SE SKITEN.

Förlåt för aggressiviteten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar