tisdag 3 april 2012

SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

1. Dold talang?
Hmm.. Ärligt talat är den nog så dold att inte ens jag vet den. :) Men jag är duktig på att klättra i svåra terränger.


2. Favoritfärg?
Lila, Baby blå och rosa! :3


3. Favogodis?
Påsk ägg i olika färger:


4. Hur många har du varit tsm med?
Hmm... Om man ska räkna de seriösa skulle jag säga fyra. Jag har varit tillsammans med folk när jag gick på lågstadiet men jag tycker inte de räknas. :)


5. Har du varit kär i en tjej nån gång?
Hmmm.. Inte kär kanske tyckt någon har sett väldigt bra ut och liksom blivit förälskad men inte något mer :)


6. Har du några husdjur?
Ja :D Två katter! En jag inte tycker om ett dugg sen en annan som jag älskar mest i världen <3
Älsklingen Pricken! <3

Molly....

7. Vilken färg är din favorit?
Som jag sa :) Lila, Baby blå och Rosa :)

8. Vilka är dina bästa vänner?
Jennifer Suuronen <3

Fanny Holm <3


Elin Forsberg <3

Louise Brikell <3

Emelie von Walden<3




9. När förstod du att du var bi?
För ett år sen när jag såg en tjej på kamrat och blev stört förälskad men hände inget mellan oss.

10.Hur skulle du beskriva din klädstil?
Street/Scene :)


11. Vilka affärer handlar du på?
New Yorker och gina tricot


12. Vad lyssnar du på för musik?
Dubstep och hiphop men även pop, soul, blues och mycket annat. Gillar imprincip allt.


13. Har du någon förebild?
Japp, Min pojkvän <3


14. Vf börja du blogga?
För jag ville ha någonstans att skriva min tankar och dela mina åsikter :)


Tycker du att socialdemokraternas nya ledare har rätt åsikter om miljöfrågorna och jämställdhet mellan kvinnor och män?
Jag har ingen aning ärligt talat...

Är det rätt att höja pensionsåldern till 75? 
Nej

Är du med eller emot Fredrik Reinfeldt?
Vet inte :s

Och om vi skulle höja pensionsåldern i Sverige skulle vi få väldigt mycket arbetslöshet bland ungdomarna, hur ska vi lösa detta?
skapa fler arbeten.

Vilket politiskt parti håller du med i allmänhet?
inte helt hundra :(

Har du några övriga tankar om Sveriges politik i nuläget?
nej :o

Vad anser du om medians press på ungdomar, speciellt kvinnor att de måste anpassa sig efter en värld som median skapat? 
Kvinnor borde uppskattas så som de ser ut. Alla är vackra.

Vilka förebilder har du, och hur inspirerar de dig? 
Min pojkvän han är den starkaste personen jag känner <3

Hur vill du leva ditt framtida liv och vad vill du åstadkomma här i världen?
Jag ska bli världs ledare :)

Har du funderat på framtida yrke? 
Ja jag ska designa kläder.


Vad är viktigast: rättvisa, många vänner och status eller att rädda världen från en stor kris?
SLUTA FRÅGA SÅNNA FRÅGOR JAG KAN INTE VÄLJA D':


Om du skulle styra över all media i världen, vad skulle du först ändra?
Barnprogrammen.


Hur ska man göra för att lösa fattigdomen i världen, har du några idéer eller åsikter om detta?
Göra som robin hood.


Och vad är viktigast att göra först: rädda barnen i Afrika, lösa alla ekonomiska kriser eller rädda regnskogarna?
Rädda barnen de är framtiden ju.


Är det okej att döma en människa efter utsidan, varför/varför inte?
NEJ! För att människor kan vara jätte snälla men se otrevliga ut det vet man aldrig.


Människornas utsida reflekterar faktiskt mycket av personens inre, det är något som man verkligen inte kan förneka, därför borde det inte vara helt fel att döma människor. Håller du med?
Nej.


Vågar du ha egna åsikter i ett rum fullt med andra åsikter?
Ja.


Och vad har du för allmänna åsikter här i livet, finns det något du verkligen kämpar för och vill få igenom?
ja, djurens rätt i samhället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar