torsdag 29 mars 2012

Min gamla skola.

Jag kommer aldrig sakna den. Men kommer däremot alltid minnas den. Jag önskar att allt hade vart bättre där så jag inte hade behövt byta. Jag var ensam och inte fan brydde sig någon. Lärarna ignorerade en och de andra var rent utsagt hemska mot en! Idiot skola. Jag hatar faktiskt de flesta och mår illa när jag ser dem. Sen finns de de som gör så man kommer ihåg de glada tiderna. När man fortfarande var omtyckt. För att klara sig där fick man inte vara snäll vilket jag var. Mot alla hur elaka ni än var så var jag aldrig elak tillbaka. Haha det var inte jag som förlora något. Cp skolan miste en bra elev. Jag fick grymma kompisar och här är det jag som den som folk ser upp till FÖR JAG ÄR SNÄLL inte för att jag är dum.

TJOLO FUCKERS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar