tisdag 20 mars 2012


Dag 1
TISDAG

Dagen började med en busstur som kunde vart trevligare, busschauffören skällde på mig av nån jävla anledning. Han var en total bitch. I alla fall så när jag kom till skolan, Karlfeldtgymnasiet där jag praktiserar, hängde jag älskling och hans vänner! (ska slänga in en lite annons för EMANUEL (https://www.facebook.com/profile.php?id=1556216166) som vill ha en brud. Tycker jag inte varit så snäll mot honom såååååå ja ragga på brudar! As schysst grabb! LOVAR!) De gick in i musiksalen och spelade och jag satt och njöt av musiken! :D Sen så träffade jag min "hhmmmmm ja vad ska jag kalla honom", Per anyway! Sen blev jag iväg skickad till Musikteori! Jag har faktiskt lärt mig en hel del :o
Efter det var jag med linus på hans håltimma från typ tio till två! De åt, jag satt och kollade på... Det var fisk. Sen stack vi ner till källaren, de skulle spela in i studion. Men sen kommer Emanuel aldrig, vi ringer, smsar, ja allt går och letar, hittar honom för att få reda på att han ska hem. Skoj! Men aaaaaaaah i alla fall. Sen hade linus individuell Gitarr lektion och jag satt och kollade som ett frågetecken! :D
Sen bor det av hem åt. Men bussen var en halvtimme sen. TUMMEN UPP FÖR DE VA! Så jag stod i fyrtio minuter och väntade...... VL asså. Sen var det bara den en och en halvtimmes långa hemresan. 
I det stora hela var det en grym dag och skolan är jätte mysig! :D

PUSS ALLA!

1 kommentar: