lördag 31 mars 2012

IGÅR

Skit mysig kväll igår! Filmkväll hos Davva med Emelie, Nonnen och Poppe. Och Davva såklart! Hursomhellst vi kollade på tre filmer. Två amerikan pie och sen bruno. Bruno är för fan den sjukaste filmen någonsin. Kollade typ bara på en tredjedel av filmen (spelade på Davvas IPhone :3) men fifan vilken jävla film alltså... Hursomhellst så efter tag så stack Nonnen och Emelie hem så då fortsatte jag och Poppe och Davva att kolla på film. Sen klockan tio över 11 kom vi på att vi ville gå ut.... snillena snackar det var för fan svin kallt. Iaf stack vi till skolan och kollade på det nya fritids området..... Det är ju förfan bullerbyn... Södergåden, Mellangården och norrgården. Kan ni inte bättre skinnsberg?? Sen kom mamma och hämtade mig där så jag äntligen fick lägga mig i min underbart iskalla säng ":))))))))" och sova.

Nu ska jag höra av mig till davva och kolla när vi ska va :) Hade bra hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar