lördag 2 juni 2012

NU! ska jag sova..

Okeeeeej idag har jag haft det fett kul.
Först så åkte jag och mamma till västerås och handlade present till min lillebror. Sedan så gjorde jag klart mina cupcakes! Det blev faktiskt fina. Så kom Davva, Johannes, Emelie och mickiz över och fikade! Sedan stack vi hem till emelie. Meeen det blev lite lång tråkigt så vi tänkte åka till johannes. Men jag och davva kom på den smarta ideen att åka till sture! Najj det var inte det bästa vi kunde komma på. Men i alla fall så åkte vi dit och var där från nio till typ 11. Jag satt i soffan hela tiden. Jag haver nu mycket ont i baken! Iaf. De andra tre var lite så här off och ville inte vara sociala och komma till sture så jag och davva blev kvar där! efter vi varit där i två timmar och jag äntligen får lyfta på arslet så måste jag sätta mig i bilen x( Min rumpa mår icke bra alls! Jag, Davva och två till åkte runt lite på byn och seda åkte jag hem! Nu ligger jag typ och oroar mig för poppe... Jag tycker inte om att han super och det vet han! Blääää han kunde vart med på fika bjudning istället för att åka till fucking sala eller vart han nu skulle. Jag är fan skit orolig att han inte ska komma hem nå mer..

577454_313190035426537_387996295_n_large

Godnatt!


KIWIMUFFIN<3

3 kommentarer:

  1. vill han dricka med sina vänner så låt han göra det. Han kommer ju knappast dö eller bli bortrövad..

    Inte första gången han e onykter direkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte det jag säger men vafan är det värt att få sin lever spricka? Och om han får göra som han vill så kan väll jag få oroa mig om jag vill? Jag bryr mig om honom det är allt. Sen vad han gör och inte gör är upp till han.

      Radera
    2. det gör du som du vill :) jag försöker bara lugna dig! sen hur bra det gåt är väl en annan fråga..

      Jag bryr mig också men ibland måste man släppa taget lite.

      Radera