fredag 1 juni 2012

Kvällen.

Jadu ikväll har man varit lite överallt!
 Först var jag, nadja, emelie, Mickiz, Johannes och poppe vid skärsjön. Emelie och Nadja badade. Jag vägrade vilket de andra också gjorde... Det typ regnade... Sedan åkte vi och lämnade av Nadja och stack vidare. Vi åkte runt lite sen skulle jag hem och äta! MUMS FÖR MAT <3 Sedan så kom johannes och hämtade mig och vi stack hem till honom där de andra redan var. Vi chillade där ett tag. sedan stack vi till emelie och mickiz Momo (mormor). De åt och tog med bullar åt oss! JAG ÅT 5 st <3 ÅHHH SÅ GODA <3
Sedan skulle emelie och mickiz hem så jag, poppe och johannes pkte runt lite mer. Det slutade med att vi hamnade i Lindesbergs kommun. Ja man vet aldrig var man hamnar! Sedan stack vi tillbaka till kära hometown. Vi stod vid skolan ett tag och snackade och såå. Sedan stack vi hem till poppe för att dricka kaffe men det hann vi minsann inte. näpp! Jag skulle hem! SLUT PÅ SAGAN OM KVÄLLEN <3

(Out of the subject)
Hur ska jag kunna förklara för dig? Allt kommer bara bli fel. Du förstår inte hur det känns.


KiwiMuffin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar