måndag 27 augusti 2012

JA HEJSAN

Jag är på bättre humör nu :D Helt toppen tack vare skolan faktiskt! Jag älskar mina vänner i klassen helt underbara! De gör en på bra humör på tre sekunder! 

Idag har jag stressat sönder två gånger.... Kom försent imorse på grund av tågfan ":)))))" sen slutade vi fem över tre och mitt tåg går femton över. Jag sprang...... BLÄÄÄH. Tack och lov att louise springer med mig och klagar lika mycket som jag <333 
Jag funderar på att göra en ny header när min kamera laddare vill komma fram :) Spökena måste ha tagit den :(((( Ska även börja med en engelsk videoblogg :D jag vill bli känd :(((. IAF! Så ja ska skaffa twitter och sådant skit! :D 

Ska även snarast göra en cover! TIPS???? Funderar på one more night med Maroon 5? HMMM.. Jaja nu ska jag snart till sture :D SES DÄR NÅGON???? :D 

PUSS KIWI <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar