fredag 17 februari 2012

"Jag är bi"

Jag har tänkt på en grej. Det här med olika sexuella läggningar. Jag kan själv inte förstå hur man kan hata nån som är bi eller Homo. De är människor eller hur? De är för fan inte värda all de skit de får. De har inte gjort något fel? Det är kära! Är det så svårt att acceptera? En kille kan lika gärna bli tillsammans med en kille som en tjej. Och en tjej kan bli tillsammans med en kille eller en tjej. Det är deras val och bara för att de är förälskade ska de inte behöva ta saker som: "Jävla bögar ni borde döööö" och "HERRE GUD!, SÅ FUCKING ÄCKLIGT"!? 
Jag är lite efter med detta kanske. Men nu har det fan gått för långt! 


Jag blir så trött på alla idioter som inte tydligen vet hur det känns med äkta kärlek! Och att vara Bi/Homo är ingen jävla sjukdom som vissa puckon säger. Då är kärlek också det isf för det är det allt det här har sin grund i egentligen. Det handlar om vem man attraheras av! 

Den saken som retar mig mest är att det är typ bara fel om det är mellan två killar. En bild på två snygga tjejer som pussas får säkert över tusen likes på facebook och majoriteten på kommentarer blir "Hett!" "Wow!" osv. Men om det är en bild på två killar får de mest hat kommentarer!? Vad är det för jävla idioti!? 

Nu tänker jag berätta en sak som vissa redan visste andra inte. Jag tänker skita i vad folk säger om mig osv. Jag är Bi.
Japp det är sant. Det har stått på min EC ett tag och de flesta jag känner vet det. Men jaja nu vet ni läsare också. 

Vill bara säga att två av mina största idol bloggare är:

William Marklund



Joakim Lindqvist



Ni är två av det finaste människorna i sverige! Jag hoppas er och era pojkvänner all lycka! Ni är starka grymma och ni står för kärleken! Ni är Bäst!

2 kommentarer:

  1. Det är säkert skitmysigt att vara bög. jag har inget emot dom iaf.. men det är ju som med 'gangsters', "Jävla snutjävlar ska dööö!!". Visserligen så är det en annan grej eftersom dom oftast använder övervåld, men ändå.

    Men det är väl med tanke på hur provocerade dom oftast blir på jobbet ^^

    Den här kommentaren made no sense.. xD

    Men iaf, många säger att dom "hatar bögar" men de e mest bara snack..

    'Hata' och 'Älska' har förlorat sin betydelse :(

    SvaraRadera