fredag 17 februari 2012

gayigt värre

Haha titeln har inte ett piss med dagen att göra xD

Jag sov till tjugo över sju och min buss går tjugo i tre. Jag rusar upp ur sängen hinner duscha, föna håret och klä på mig till halv mamma skjutsar ner mig och jag missar bussen typ precis.. Så typiskt min otur. Jaja nu är jag i skolan, pappa skjutsade mig. Sitter oå franska håller på att somna till bangarang med skrillex. Haha.

Antagligen så är jag trött efter igår efter som jag skrev på min so uppgift från klockan fem till elva med bara små pauser... Jävla so.. Och plus det så är jag irriterad på att min mamma behandlar mig som en femåring så hon stöttar mig inte precis. Skit liv vill inte mer. Är glad för att mina kompisar försöker hjälpa mig och min babe hjälper mig såklart att klara av dagen <3


Hare bra era små utomjordingar.

~se you in wonderland~


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar