onsdag 11 januari 2012

Hej liv

Jaaa kände mig nyss nöjd med livet.. jaja sånt händer antar jag.


Tack för att mina vänner finns <3 Ni är det finaste som finns<3 Och min pojkvän är den finaste som finns jag älskar dig så himla mycket! <33


Pennifer du är den sötaste lilla flicka som finns jag älskar dig för du finns alltid där, lyssnar och ger råd! <3
Lollo du är så galen och det är just därför jag älskar dig såå för vi är nästan lika galna du finns också alltid där och hjälper! <3
Fannyboyy Du är så fin och snäll/ond! Du är den som kan trösta mig som bäst och du får mig alltid att le när jag är nere <3 Jag älskar dig!
FOPPAN du är helt underbar även fast jag fick mitt utbrott på dig nu på nyår men jag visste att vi skulle bli vänner igen hoppas jag inte var för dum. Älskar dig allra bästa vän!<3
Lillasyrran Nadja Du är min vackraste ägodel jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig! Så glad att jag har dig! ÄLSKAR DIG!!! <3
DeWay min bror <3 förlåt för mitt beteende på senaste tiden jag har behandlat dig dåligt tack för att du kan prata med mig <33
Sofie min vän vad skulle jag gör utan dig du lyser upp mina dagar jag älskar dig! <3
Lukas min sötnos, mitt hjärta! Jag älskar dig så mycket du är underbar ! :* <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar